Životopis
Konzervatoř Brno
- studium klavíru, zakončené absolutoriem u MgA. Dagmar Pančochové
- studium skladby, zakončené maturitou u MgA. Pavla Zemka Nováka, Ph.D.
HAMU Praha
- bakalářské a magisterské studium skladby u hudebního skladatele, prof. Ivana Kurze
- doktorské studium – školitel výzkumné a textové části dizertační práce Ing. Zdeněk Otčenášek, Ph.D.
- doktorské studium – školitel kompoziční a textové části dizertační práce hudební skladatel, Doc. Slavomír Hořínka, Ph.D.
- Téma doktorského projektu: „Vliv sluchových iluzí na vjemy posluchače z hlediska tektoniky a formy”
Profesně umělecké aktivity
- členka mezinárodního sdružení skladatelů a interpretů ‘‘Föreningen Musikspektra T‘‘, Švédsko (2017)
- členka “UMĚLECKÉ BESEDY” (umělecký spolek sdružující umělce hudebního, výtvarného a literárního odboru), Praha (2019)
- členka spolku skladatelů “KONVERGENCE”, Praha (2019)
- členka “Společenství českých skladatelů”, Praha (2019)
Provedení skladeb
- Koncert vítězů Generace 2019 na ČRo Vltava, v rámci pořadu Futurissimo – skladba Paleta frekvencí, pro malý ansámbl, 2020, zde
- Koncert vítězů skladatelské soutěže zvukové tvorby Musica Nova 2020, ve formě live streamu na YouTube kanálu Musica Nova, skladba Solo in solo?, 2020
- Koncert Konvergence “prolínání”, skladba Odrazy vodních zrcadel, Atrium na Žižkově, Praha, proběhl živý stream: 2020, zde
- Koncert Konvergence “let – it – flow”, skladba Studie mlhy, Experimentální prostor NoD, Praha, 2020
- Koncert Negotiating Noise, Contemporary Music Concert – skladba Wavelengths, audiovizuální kompozice, autoři S. Vetchá a J. Otčenášek, University of Nottingham, Malajsie, 2020
- Koncert doktorandů na HAMU, Hologramy, Praha, 2019
- Koncert premiér členů Umělecké Besedy, Solo in solo?, Praha, 2019
- Koncert v rámci “Czechoslovak Society of Arts and Science”, Solo in solo?, New York, 2019
- Mezinárodní festival „Crosscurrents and Nodes“, audiovizuální kompozice Wavelengths, spoluautor Jan Otčenášek, Švédsko, 2019
- Koncert Generace, Trhliny v časoprostoru, Ostrava, 2019
- Mezinárodní festival súčasnej hudby „AsynChrónie“, Jiskry, Bratislava, 2019
- Koncert Ensemble Terrible, Mezinárodní festival experimentálního filmu, hudby, textů a tance Echofluxx, skladba Světlo barvy modro-zelené, Praha, 2019
- Koncert, Zvuková mapa kruhu, G. Kunstberg.Quintett BYO, Brusel, 2019
- Koncert, elektroakustická kompozice Counterpoint of auditory illusions, Švédsko, 2019
- Koncert Ensemble Terrible, Praha, 2018
- Koncert Konvergence, Praha, 2018
- Mezinárodní hudební festival Leoše Janáčka, Ostrava, 2010, 2018 a 2019
- Mezinárodní festival soudobé hudby ‘‘Pro Loco Bomba‘‘, Itálie, 2018
- Projekt ‘Anežka live! – kontemplace, reminiscence, intervence, Praha, 2017
- Koncert česko – švýcarských skladatelů, skladba Odrazy vodních zrcadel, Praha, 2017
- koncerty Stor music i litet format, Örebro, Švédsko, 2017 a 2018
- koncerty KUNSTBERG, Brusel, skladba Zvuková mapa kruhu, 2017 a 2018
- Örebro contemporary music festival, Švédsko, 2016
- Shakuhachi festival, skladba Ozvěny z bambusového háje, Praha, 2016
- Študentský festival súčasnej hudby Orfeus, Bratislava, 2015 a 2018
- Mezinárodní festival koncertního melodramu, Praha, melodram na Danteho Božskou komedii, Zpěv 23., 2014 a 2015
Skladatelské kurzy
- Masterclass Anders Flodin ( Švédsko), Praha, 2018
- Masterclass Ayal Adler ( Izrael), Praha, 2017
- Örebro contemporary music festival, Švédsko, 2016
- Skladatelské kurzy Kroměříž, 2011, 2013 a 2018
Úspěchy a ocenění
- 16. výroční ceny OSA – vítězka kategorie ‚‚Nejúspěšnější mladá autorka vážné hudby”, 2021, zde
- Mezinárodní doktorandská cena “Ivan Juritz Prize 2021”, pořádá King´s College London, 2. cena v kategorii Hudba a zvuk, orchestrální skladba “Cuts”, 2021, zde
- Mezinárodní skladatelská soutěž GENERACE – 3. cena, skladba ,,Eternity of CH”, 2021
- Mezinárodní skladatelská soutěž GENERACE – cena AHUV pro nejlepšího českého skladatele do třiceti let, skladba ,,Eternity of CH”, 2021
- Nominace Českého rozhlasu skladby “Hyperkrychle” pro komorní orchestr a EA stopu na přehlídku skladatelek v rámci projektu ,,Hidden treasures mixtape”, 2021, zde
- Mezinárodní kompoziční soutěž zvukové tvorby Musica Nova, kategorie B – česká zvuková tvorba s živě prováděnou složkou – 2. cena za psychoakustickou studii “Solo in solo ?”, 2020, zde
- Mezinárodní skladatelská soutěž GENERACE – 3. cena, skladba “Paleta frekvencí”, 2019
- Skladatelské sdružení Konvergence v rámci soutěže call4scores17 vybrala skladbu „Odrazy vodních zrcadel‘‘ jako jednu z vítězných k provedení na koncertě v Praze, 2018
- Mezinárodní skladatelská soutěž GENERACE – cena AHUV pro nejlepšího českého skladatele do třiceti let, skladba “Trhliny v časoprostoru”, 2018
- Mezinárodní skladatelská soutěž GENERACE – 1. cena, skladba “Trhliny v časoprostoru”, 2018
- Mezinárodní skladatelská soutěž GENERACE – cena AHUV pro nejlepšího českého skladatele do třiceti let, skladba “Průhledné clony”, 2017
- Skladatelská soutěž GENERACE /ČR/ – 2. cena, skladba “Skladba pro cembalo, varhany, hoboj a wood blocky”, 2010
Vydaná CD
- Nové české melodramy – skladba Zpěv 23. z Dantovy Božské komedie, klavír Jan Dušek, recitace Jaromír Meduna, Společnost Zdeňka Fibicha, 2015
- Jana Jarkovská: Flétna vlastním hlasem – skladba Solo in solo ?, Radioservis, 2020
Média
- Futurissimo – rozhovor v pořadu Borise Klepala na téma “Hyperkrychle a Sedm slov” – hudba ve čtyřrozměrném i duchovním prostoru (Soňa Vetchá a Slavomír Hořínka). V rámci pořadu zazněla rozhlasová premiéra orchestrální skladby Hyperkrychle, ČRo Vltava, 2021, zde
- Boris Klepal: článek Partitura a provedení – o skladbě Hyperkrychle, HIS Voice, 2021, zde
- Rozhovor se Štěpánem Filípkem na téma Přitahují mě taje lidského podvědomí, KlasikaPlus.cz, 2021, zde